Kategorie pytań



Pytanie:

Pytanie: Rozwiązane
nasturcja75

moje 11 miesięczne dziecko nadal je w nocy

Pyta: nasturcja75  |  Dodane: 19 marca 2015  |  Ilość odpowiedzi: 2


Tagi: karmienie

Witam.
Nie wiem co robić. Na początku pragnę zaznaczyć iż mój syn urodził się duzy tzn.60cm 4210kg. Staram sie go jednak nie przekramiać. Za radą położnej wydłużałam czas między posiłakmi do 4 godzin. Do nie dawna wszystko dobrze funkjonowało. Mały potrafił przesypiać po wieczornym posiłku do 7 godzin. Jego dzienne karmienie wygląda tak
rano 8-9 kaszka z 160 ml wody z owocem
koło 13-14 obiadek koło 200-250 gram warzyw z mieskiem lub ryżem itd
koło 16-17 owoce
koło 19-20 kaszka na noc gesta z owocem.
no i po max 5 godzinach budzi się głodny daje mu mm tylko na 150 ml 4 łyżeczki to zaspokaja go na 4 godziny wtedy daje mm 180 ml wody 6 łyżeczek
Próbowałam dać treściwszą kolację i tez nie pomogło, próbowałam także dać herbatki zamiast butelki w nocy i też się nie dało. Ostatnio bardzo źle sypia wierci się i rzuca i potrafi płakać co chwilę. Nie wiem co robić. Obecnie dziecko mierzy koło 86 cm i wazy 11 kg, próbuje już chodzić jest bardzo ruchliwe. Co dzień chodzę z nim na spacery lub bawię się w ogródku, wietrze pokój i na noc staram się utrzymać temp. 19 stopni. Nie wiem gdzie popełniam błąd


0
obserwuj pytanie  |  drukuj  | 
Dodaj do:

Najlepsza odpowiedź wybrana przez pytającego

eenax

Odpowiada: eenax
Dodana: 20 marca 2015


1. Dziecko się przyzwyczaiło do nocnego karmienia wiec się go domaga. Podawanie picia w nocy zamiast jedzenia jest dobrym pomysłem ale wymaga trochę cierpliwości bo maluch na początku będzie mocno protestował.

2. Nie dziwię się tez ze dziecko się w nocy budzi bo odstęp 12 - 14 godzinny bez jedzenia/picia jest ciężki do wytrzymania dla osoby dorosłej a co dopiero dla dziecka.

3. Ja bym dodała 1 posiłek w ciągu dnia (dla niespełna rocznego dziecka 4 posiłki w ciągu dnia to mało i powinno ich być 5-6 z czego 3 większe (śniadanie, obiad i kolacja) i 2-3 przekąski (np. soczek, owoc, kilka biszkoptów czy chrupek kukurydzianych).

4. Nie wiem czy Tobie to pomoże ok. roku u mnie był mniej więcej taki plan jedzenia:
ok.6-7 śniadanie (pierś), 10 kanapka lub kaszka lub jajecznica
13 obiad, 15 owoc lub jogurt (ew. jeszcze pierś), 18-19 kaszka,
21 (pierś), w nocy woda.



Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Pozostałe odpowiedzi:

Sonia104

Odpowiada: Sonia104
Dodana: 19 marca 2015


mysle ze to już jest kwestia jego przyzywyczajenia ze je w nocy a nie glod.herbatka jest dobrym pomysłem w nocy, niestety trzeba się trochę pomeczyc żeby dziecko się odzywaczilo



Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Odpowiedzi moga dodawać tylko zalogowani użytkownicy - zaloguj się lub załóż konto


Wasze komentarze

zgłoś
nasturcja75 24 marca 2015 nasturcja75 napisała:

Dzieki dziewczyny.
Zastosowałam sie do Twoich rad eenax i już raz w nocy daje mu jeść a tak herbatka w pogotowiu, trochę jest niespokojny ale myśle że to minie
pozdrawiam